Revin în 10 minute

Au trecut câțiva ani buni de când am scris ultima oară aici. Ei bine, am revenit. Cu cât petrec mai mult timp pe facebook și tot aud și văd știri care mă inflamează, cu cât pățesc mai multe lucruri ce ar putea să facă bine dacă le gândesc și exprim aici în loc de prin voi grai, cu atât realizez că blogul ăsta este important pentru mine. Așa că am revenit.

Ce s-a întâmplat de am dispărut? Am terminat liceul, am trecut mama lui de BAC cu bine și am plecat la facultate în țări străine, am terminat facultatea respectivă din țările străine și am revenit, spre dezamăgirea colectivă a majorității adulților cunoscuți de mine, pe plaiurile mioritice.

Deci, să nu încep o propoziție cu deci. La fel ca și înainte, voi continua să scriu aici despre problemele și opiniile mele, despre lucruri personale dar și despre lucruri ce mi se par de interes public. Bine am revenit ^_^

anigif_original-grid-image-28764-1387214459-3

Leave a Reply

