Proiecte, proiecțele și etcetere

Începem cu chestii random (pentru ăia care nu știe ce e, înseamnă la întâmplare. Mi se pare mai ușor să folosesc random. Get used to it!)

Am BACu. Curând. În vreo 10 luni. Dar deja mă gândesc la asta. Trebuie să nu mai fac asta prea curând.

Am aplicat la un job la EA (electronic arts). De beta tester. am trimis…4 CV-uri. Abia ieri am primit un răspuns. Am avut de completat un chestionar. Nu cred că o iau jobu. Sper că doar din cauză că încă sunt minor. De ce nu au putut și ai mei să mă conceapă mai devreme? Dacă nu cu 2 ani, atunci măcar cu vreo 3 luni. Ah, părinții ăștia. De ce sper să fie doar asta? Pentru că dacă nu, dacă m-au refuzat din punct de vedere calitativ înseamnă că cele 2 lucruri pe care m-am chinuit în ultimii 2 ani să le construiesc, adică cunoștințele de engleză și CV-ul meu au fost degeaba, rezultă că 2 ani au fost degeaba.

Ceea ce ne aduce mai aproape de titlu. Proiecte, proiecțele și altele. Ce se întâmplă când ai multe chestii în cap e că dacă vezi că una din ele iese ok începi să te gândești să le scoți și pe celelalte. Ceea ce e o mare greșeală.Trebuie făcute cumpătat, gândit etc, nu așa, tot deodată. Încercați să convingeți de asta un adolescent care…eu, gen.

Bottom point is, habar nu am ce vreau. La moment, cum zicea și Carmen în unul din posturile anterioare, sunt obsedat de bani. Dar doar la moment. O să fiu obsedat și de altele în viitor. Poate. Și aici încetez să mă lamentez pe blog.

Wiz out.

Leave a Reply

