Prince of Persia – The sands of time

Sau, cum să zice mai nou acilișea în plaiurile noastre mioritice, Prințul Persiei, Nisipurile Timpului(introduceți muzică dramatică). Am fost și eu la film, la IMAX(da, mă dau mare) ca tot țăranu să văd ce-i toată chestia cu ecranu cât 5 elefanți pe 7 și să mă omoare efectu de 3D, realiatatea supremă în 3 dimensiuni, 4 dacă punem și timpul…doar ca să aflu că urma să văd un film 2D. La the great IMAX. Lame, right? Da. Ok, trecem peste, animal de ecran, o să pot să văd camera pe retina tipului: poate filmul e mai ok.

Atenție, mai întâi, spoilere de Prince of Persia 1,2,3,4,5 și Assassin’s Creed 1 și 2! Tot ceea ce urmează mai jos e părerea mea proprie ca persoană care și-a luat bătaie de la tac’su din PoP(Prince of Persia) 1 de atâtea ori încât s-a lăsat și deabia a început PoP 2 la recomandarea mai multora, 3 4 5 nu a jucat și a devorat AC(Assassin’s Creed) 1 și 2.

Cum le ziceam și celor cu care am fost la mărețul film, dacă nu aș fi pus mâna pe vre-un calculator sau joc de la Ubisoft în viața mea, filmul ar fi fost foarte fain, s-ar fi clasat oricum mai sus decât Avatar(eediot muvi) pe lista mea doar pentru efectele speciale și poveste.  Dar, cum nu mă încadrez în categoria de mai sus, iată opinia mea: prea mulți bani băgați degeaba. Sincer. Când vrei să faci un film după un joc în care EXISTĂ sânge nu îl dai celor de la Disney. Pe bune acum: și Twilight, saga, e a lor. OMGLOLZOR MAJOR TWILIGHT BREAKING DAWN SPOILER Tanti Bella și cu nenea Edward, denumit în continuare Eddy, și-o pun la greu. Destul de explicit. Pe principiul că după ce ne-am pus-o o noapte întreagă am aflat ce fac vampirii în tot timpul în care nu dorm(pentru că în Twilight vampirii nu dorm). Si e și o scenă foarte interesantă pe care sunt curios cum o vor masca nenii de la Disney în care Bella realizează că e însărcinată după ce stă topless vreo 5 minute în fața oglinzii și își măsoară burta sau ceva asemănător.

Revenind la Prințul Persiei: Nisipurile Timpului(introduceți muzică dramatică). Cum ziceam, dacă nu era făcut de gingerii de la Disney poate avea o șansă. Poate. Dar, întrucât e de la Disney, evident că nu există decât un pic de sânge(toți care au jucat măcar un pic de PoP știu cât sânge e în jocu ăla) și e foarte ratată povestea, din câte am înțeles, pentru că începutul și sfârșitul sunt de la PoP 1 și restul(2345) sunt combinate alandala în el. Dacă doar asta ar fi fost combinat să zicem că ar fi fost cât de cât ok din punctul meu de vedere, dar NU PUI A FUCKIN LEAP OF FAITH(element specific Assassin’s Creed) IN PRINCE OF PERSIA, CHIAR DACĂ SUNT DE LA ACEEAȘI COMPANIE! Pe lângă asta, o listă mică de chestii contra(chestii care nu au ce căuta în PoP), urmată de una de pro(ce aparține de PoP):

  • Marea clepsidră de la sfârșit, dacă a jucat cineva Diablo 2: Lord of Destruction, THAT’S THE FUCKIN WORLDSTONE doar că albă, nu roz
  • Zicea un tip înainte să intrăm că e ca Mr. and Ms. Smith doar că în vremea aia. Nimic mai adevărat. Really now…are ea o realizare la sfârșit că vai, nu mi-am îndeplinit misiunea, am lăsat pumnalul altuia, I’m a failure… când tot filmul pumnalul numai la ea nu e.
  • 2 scene ratate de sărut, ca la a treia abia să se pupe, dar decolteul tipei până la buric…That has Disney written everywhere on it(pentru mai multe informații aici sau cel puțin aici)
  • Cum să ai frate un buton care întoarce timpul? Gen, e un pumnal foarte tare realizat, cu un BUTON ROȘU la capăt care dacă e apăsat întoarce timpul…pe principiul uuu, what does this button do?
  • Cum arătau oamenii când începeau să schimbe timpul, vai ce original, ce nu știu ce…Look here

Și mai sunt dar nu îmi vin în minte acum, cea mai urâtă mi s-a părut partea de leap of faith.

Pro:

  • Tipul chiar aruncă cu arma. O dată. Dar arată exact ca în joc. +
  • Tipul chiar merge pe pereți. O dată. Dar arată exact ca în joc. +
  • Ceva cu armurile care arată exact ca în joc, ce mi-au zis ceilalți, nu am jucat 3 și 4.

Cam atât… Interesantă totuși ideea tipică pentru basmele orientale cu 1 tată care are 3 copii și un frate care vrea să îl omoare.

Pe scurt, dat fiind cele zise, nota mea este…5. Pentru efecte. Un film interesant de văzut fără așteptări, nu la imax sau la mall din punctul meu de vedere, e foarte ok miercurea la Cinema Pro sau Patria.

Acestea fiind spuse, cu adăugirea că aștept și comentariile voastre la film și la ce am zis eu,

Wiz out.

One thought on “Prince of Persia – The sands of time”

Leave a Reply

