Fericit cel cu…

Sau fără. Spuse eu. Vreau să scriu despre fericire.Ascultând Patrice[Youtube orice de-al lui XD] total la întâmplare(ştim cum e cu shuffleu). Şi deschizând o sticlă de cola. Dar tocmai am descoperit ceva? Au schimbat deştepţii de la MSoft iar tastatura în română. Ceea ce înseamnă că z şi y sunt schimbate la loc. Şi că am ][ iar😀 Me is happz. Damn. Happy😄

Da, fericirea. Patrice. Pentru că unii sunt fericiţi când sunt fumaţi. Sau când fumează. PENTRU CĂ EXISTĂ O DIFERENŢĂ. Majoritatea se presupune că sunt fericiţi când li se îndeplineşte o adicţie[vezi cola de mai sus, care a fost total întâmplătoare faza. La fel şi cu Patrice.] Fie ea o substanţă halucinogenă, o cofeină, cafeină, H2SO4, H2O2, SpIr[i]T sau ceva asemănător, sau că stau la calculator pe net cetuind cu toţi 4308364o02 prietenii de pi miess sau că fac instanţe în WoW. WoooW. Charliiiiiiiiiiiiie😄. Random over. Da. Sau că sunt cu prietenii. Cunosc pe cineva care e fericită cât timp are chestii mici. Gen, Irish coffee cu scorţişoară făcută bine la DolarideStele. Sau când e cu prietenii. În Sighişoara. Sau la un sleepover în Tineretului.Cunosc alţii care sunt fericiţi când creează. Sau care ştiu că vor fi fericiţi când cunosc persoana viselor lor cu care îşi vor petrece tot restul vieţii lor. Sau, mai sunt cei mai…cu telefonu pe post de jukebox în transportul în comun care sunt fericiţi când au bani, maşini şi fomei. Că doar au valoare. Nu sentimentală. Valoare. De care? Nici ei nu ştiu😄. Dar, mai exact, ce e fericirea?

Şi acum vin 30[ nu că am mai mult de 15 care intră zilnic pe blog pentru că caută ,,nochia” pe Google sau ,,nikia” sau ,,cum formez arond la tastatura calculator”[chiar ieri XD], dar nu contează] care îmi zic că ,,Bă, că, fericirea e un concept, da? Şi nu poţi să o defineşti. Cum nu poţi să defineşti nici ce e în cola aia pe care o bei tu mereu şi te dai mare, bă!” Dar nu. [Paranteză. Scriu haotic. Nu e bine. Nonononono. Închid paranteza.] Nu prea îmi pasă. Dacă vrei citeşti, dacă nu, nu. Ctrl + W 🙂

De mult voiam să scriu despre fericire. Nu știu de ce. Pentru că tuturor ne place să fim fericiți poate. Pentru că mulți regretă momentele în care nu și-au dat seama cât de fericiți erau. Poate pentru că aveam un zâmbet tâmp ieri în tramvai pe care nu puteam să mi-l șterg. Opinia mea[că de-aia se numește așa secțiunea]: iarna asta a fost cea mai bună iarnă din ultimii…5-6 ani. Sau ceva de genu. În ultimele luni și, cu precădere în ultimele zile, am descoperit ce e fericirea. Pentru mine. La moment. Fericirea e să zâmbești tâmp fără să știi ceva, singur, în tramvai, în drum spre Undeva. Fericirea e să stai în metrou așteptând să plece și să îți pui fularul peste gură că se uită lumea ciudat la zâmbetul tău. Să coboare toți la Basarab, tu să te duci până la capăt la Gara de Nord. Să te ridici de pe scaun când pleacă metroul și să începi să râzi sub fular, fără să știi de ce[da, Clau, știu câte boli mentale aș putea să am doar din descrierea de mai sus…]. Fericirea e să te uiți la cineva și să zâmbești involuntar. Fericirea e să ai cei mai buni prieteni în party. Fericirea e să începi să râzi ca istericu în casă și pe drum cu „This is halloween” pe repeat când tu nici măcar nu ai văzut Nightmare before Christmas. Fericirea e să înveți să recunoști o aromă de fum de țigară. Fericirea e să îți dea sfaturi în relație o tipă pe care nu ai văzut-o în viața ta pe o pârtie la Bușteni. Fericirea e să vezi „Describe a moonlit night on the beach” în subiectul de la olimpiadă. Fericirea e să vezi că nu au scos Facultatea la care vrei să dai din programa pe 2011-2012. Fericirea e să vezi 18 oameni cu cutii de suc natural pline de bandă izolier mergând pe Lipscani.

Pe scurt, Fericirea e locul ăla unde totul e bine. Nu roz. Nu negru. Unde e bine pentru tine. Fericirea e diferită pentru fiecare. Și totuși la fel. Fericirea e locul unde se adună toate experiențele și lucrurile care îți plac. În manieră de programatoru mamii, Fericirea are vreo 20 de „if”-uri în „if”, toate fiind lucruri care ție ți se par „bine”, iar dacă toate sunt diferite de 0[gen, dacă sunt valide] se afișează un zâmbet tâmp. Sau vezi cum respectivu sare în sus aparent fără motiv. Sau te îmbrățișează. Mă rog, ați înțeles. Fericirea e Acolo unde Ție îți place. Cel mai fain e să îi mai placă și altcuiva în Fericirea ta[da…ignorați valențele perverse a ceea ce tocmai am spus.]

Cam atât despre Fericire până acum, sper că a înțeles cineva ceva. Am și eu o temă pentru voi. Dați pe „Add comment” sau ceva asemănător, spuneți-mi ce e Fericirea pentru voi. Sau cât de mult nu vă place postul. Sau ceva. Vreau să văd comentarii la postul ăsta. Plz?

Wiz out.

P.S.: Ah, aproape uitasem. Fericirea e să dansezi de unul singur în Vamă sus la gazdă, pe terasă sau ceva de genul, când nu te vede nimeni, pe Lemon Tree de la Fool’s Garden. Sau să asculți Patrice când ai în jur lumânări în pungi de hârtie pe plajă. Sunt multe, multe de zis. Cei care mă cunosc știu câteva. Partea cea mai faină e…că eu le știu pe toate😀

5 thoughts on “Fericit cel cu…”

  1. mi-e dor de vama….de iubire in vama…..de mare….de sare…..mi-e dor de prietenele mele dragi(pt k nu le-am vazut azi)….mi-e dor sa-mi daruiesc inima….mi-e dor sa-mi fac unghiile cu roz..mi-e dor de beck’s lemon printre lumanarele in pungi de hartie in vama[:))]…mi-e dor sa stau in iarba, mi-e dor de inocenta(:-] mi-e dor de..padurea mea iubita de la tara….ah…de prea multe…in concluzie lucrurile de care ti-e dor sunt cele care te fac fericit…..si intr-adevar atunci cand le ai uneori nici nu-ti dai seama k esti fericit….Fericirea este intr-adevar nedefinibila…..pentru ca ar trebui sa avem 6 miliarde de definitii :)….asa ca fericirea este lucrul care te face sa zambesti…si sa te simti implinit……sau de care iti amintesti si te face sa zambesti…:)

  2. Ce tare! Ma pui sa iti spun ce e fericirea pentru mine… Cand tu ai enuntat asta in post. Super.

    Asa ca ma voi repeta. Si te voi completa. Ish.

    Eu sunt cea fericita cu o cafea buna, irish coffee de la DolariDeStele, cu Sighisoara, cu apartamentul de la etajul 5 din Tineretului si cu un viciu bun.

    Cand ii suna cuiva telefonul cu o melodie care imi place. Cand vad un film bun. Cand vad un film prost cu persoane bune langa mine. Cand ma trezesc cu zambetul pe buze. Cand am nisip in geanta. Cand shuffle-ul meu ma adora si vrea sa ma faca sa dansez. Cand cant sub dus. Cand rad de faze din seriale pe care le stiu pe dinafara. Cand ma uit la usa de la camera mea [pe care tu nu o stii:) ]. Cand, aleatoriu, un cuvant imi aduce aminte de o random faza si rad ca proasta. Glume proaste, porcoarse, seci, idioate. Muzica faina, aleatorie. Filme bune, proaste, filmate fain. Nopti nedormite, cuvinte neinvatate, amintiri formate:).

    HOME is where i`m happy. And “home is where my heart is”.

    Si, repet ce ti-am mai spus de pi.pe.trei ori:
    Totul e bine atata timp cat nu iti poti sterge zambetul tamp de pe fatza.

    chiar ai stat prea mult cu mine. you know too much. ish.

    PS: nu am apucat sa iti zic ms k ai lasat sa cante folderul cu killers vineri. la sediu.
    ish.

Leave a Reply

