The backdoor

Procedeul folosit de hackeri pentru a intra în calculatoare fără permisiune, folosit de obicei de troieni, se numeşte backdoor.

Nu. Nu despre asta vorbeam. Avem backdooruri în minte. Fiecare dintre noi. Nu mă refer la ce foloseşte vreun doctor ca să ne opereze, aviz viitorilor chirurgi la neurologie, mă refer la lucrurile pe care le reprimăm pentru că dor. Mă refer la nota mică la istorie pe care ai luat+o pentru că i+ai şoptit colegului. Mă refer la certurile cu părinţii pentru că nu îi bagi în seamă când de fapt nu le spui anumite lucruri ca să nu îi întristezi. Mă refer la plecările amânate la mare sau la munte, pe care ştii că nu o să le mai onorezi pentru că pe prietenii tăi nu îi lasă părinţii să vină. Mă refer la cum de fiecare dată când cântă Vama în Winamp te repezi să schimbi melodia pentru că îţi aduce aminte de ceva ce vrei să uiţi. Mă refer la multe, poate mai completezi şi tu, cititorule, dacă exişti.

Am spus mai sus, vrei să uiţi. Da, acolo pui toate lucrurile pe care vrei să le uiţi, şi care atunci când auzi ceva care este chiar foarte puţin legat, iese la suprafaţă şi te doare.

Ce e de făcut cu ele?

Sper că tu ai răspunsul, pentru că eu, sincer, nu îl am.

Wiz out.

One thought on “The backdoor”

  1. :)hm.
    ca atunci când vine ziua de joi. sau când perna este încă şifonată. ca atunci când îţi spui că o să te gândeşti mai târziu la asta, sperând că vei uita într-un final. ca atunci când … ca mai tot timpul de fapt.

    Îţi scriu eu ruşinată de faptul că nu am mai vorbit după ziua în care ai venit până în faţa casei mele. Sau dacă am vorbit a fost ceva distant şi rece. Şi tu mi-ai fost atunci un backdoor, unul vorbitor. Poate de aceea. Şi ştii şi singur unde ajungeam dacă te deschideam (tu, backdoor’ule), asta dacă mai ţii minte ce ţi-am povestit odată de o întâmplare de când am fost la Cluj.

    Mi-a adus mare noroc biluţa de la tine, iar scrisoarea o mai citesc din când în când, ea fiind tot un backdoor sub acoperire.

    Ţi-am spus vreodată cât de mult îmi place cum scrii?

Leave a Reply

