Măr şi scorţişoară

Ieri am fost la colindat. Da, ştiu, ceea ce fac copiii de 7+8 ani ca să mai ia nişte bani să îşi ia Ben Ten sau chestii de genu. Dar trebuie sincer să vă spun că pentru mine, acum, bine, de ceva timp, nu mai e aşa.

Ce am făcut acum… Eram 6 persoane, şi am fost prin blocuri, au cântat, eu am falsat, etc. Da, am primit şi chestiuţe cheş, dar am observat altceva, am observat lucrul pentru care cântam[falsam], şi mi+am dat seama că asta făceam dintotdeauna. Bucuria pe feţele oamenilor când aud un colind frumos, zâmbetul lor sincer pentru că sunt în atmosfera aceea magică de Crăciun şi faptul că le place, că le+ai luminat ziua[seara], poate faptul că vor spune rudelor că au primit nişte colindători care au cântat frumos, toate acestea, nu banii, sunt lucrurile pentru care TREBUIE să se colinde şi pentru care ar trebui să deschizi colindătorilor. Am primit şi tradiţionalele nuci şi mere, şi Doamne, cât de frumos am fost priviţi şi primiţi, mai ales de cei mici, care se uitau la noi şi le sclipeau ochii pentru că le plăcea ceea ce auzeau.

Nu vă pot descrie cât de bine te simţi când îţi pune cineva în palmă un măr sau o nucă sau o ciocolată, este ca şi când cineva ţi+ar dărui o parte din ei, o parte din sclipirea din ochii lor, iar tu, de asemenea, le dai o parte din sclipirea din ochii tai. Şi după ce ieşi din bloc să vorbeşti despre ce a fost în timp ce te îndrepţi spre următorul bloc e ceva magic, tot din atmosfera de sărbători. Cel mai frumos e ca, după ce ai terminat să te duci cu prietenii, ca să citez pe cineva, să bei o ciocolată caldă şi să râzi, să povesteşti. O mai bună senzaţie de prietenie, senzaţie că eşti printre suflete calde şi deschise nu poţi să ai. După aceea să ajungi acasă şi să fii întâmpinat de ai tăi cu zâmbete şi urări, şi să le urezi şi tu…

Toate astea nu ar trebui să se întâmple doar de sărbători, dar e foarte frumos când se întâmplă şi atunci.

Vă invit pe toţi la un ceai de măr şi scorţişoară să depănăm amintiri şi să ne relaxăm în atmosfera de sărbătoare.

Crăciun fericit tuturor,
Wiz out.

P.S.:Vă mulţumesc🙂

2 thoughts on “Măr şi scorţişoară”

  1. Uitzi ca traim in Romania, shi uitzi ca traim in Bucureshti…okay da e frumos shi toate alea… da’ itzi cam piere chefu knd te ashteapta 2 3 animale la ieshirea din bloc shi te ia cu “Pushtiu ia vino pana incoace sa vorbim.” … shtiu multe cazuri shi sincer de asta nu am fost niciodata la colind. Oricum bv ca nu tzi s-a intamplat shi succes in continuare da’ eu ash purta la mine un shprei dala negru shi frumos.😛

Leave a Reply

