TM

Trademark, trademark. Auzim peste tot de trademarkuri, sau, mai pe româneşte, semne de recunoaştere. Peste tot vedem lucruri sau auzim anumite sunete care ne aduc aminte de un anumit produs sau de o anumită  firmă. Sunt nişte chesţiuţe psihgologice prin care suntem ”obligaţi” să ne aducem aminte[din reflex] de o anumită marcă a cărei gingăl[sunet de campanie] sau a cărei imagine am reţinut+o, din nou involuntar.

Acum, de  ce scriu articolul ăsta în care probabil, până acum, le cunoşteaţi. Pentru că, în una din multele mele peregrinări filozofice prin casă, am dat peste o revistă care prezenta un joc, blah, blah. Ideea e că jocul avea şi extratereştii, care aveau ca ”unitate” reprezentativă tripoadele[chestiile mari, pe 3 picioare, care au lasere încorporate] şi mă gândeam: ”Băi, ia uite, au ajuns tripoadele să fie trademarkurile extratereştrilor[din Războiul Lumilor, dacă aţi văzut filmul]”. După câteva minute, am auzit pe nu ştiu unde o chestie care se termina în ”de anul nou”. În cap, mi+a venit câtecul de la o marcă Tuborg de bere, ăla cu de anul nou, fă+ţi un cadou etc.

De la chestiile astea mi+am dat seama cât de vulnerabili suntem în inconştient, unde ţinem minte nu formule la mate care sunt scrise o dată pe tablă timp de 5 minute cât mai învăţăm o lemă, ci lucrurile de pe la TV care ne sunt băgate în cap fără să ne dăm seama, şi care sunt aduse la suprafaţă când auzim melodia sau vedem lucrul respectiv. Cel mai bun exemplu e cel cu fereastra🙂 [scoacie capu pie fereastră x20]

Ce vreau să spun aici e că ar trebui să fim mai atenţi la tot ce vedem şi auzim, ca să nu ajungem nişte zombi mici şi drăguţi cu reclame în cap şi cu coca cola în conflict cu pepsi în cap în loc de chestiile care sunt mai importante în realitate[nu, nu lemele de mai sus]

Ca să plagiem un motto de la alte organizaţii, fii conştient, nu dependent🙂

Wiz out.

One thought on “TM”

Leave a Reply

