Bal Boboc Vianu 2008 – Fiasco

Da, fiasco. A fost cea mai nereuşită chestie la care am fost vreodată şi nu îmi pasă cine vede articolul ăsta! Sincer, a fost un mare căcat, şi ar fi fost şi mai şi dacă nu ar fi fost Viţa de Vie, şi Şuie. Pe această cale îi mulţumesc lui Adi Despot pentru că nu a plecat când mulţi ar fi făcut+o.

Să o luăm de la început: balul se presupunea a începe la ora 7, eu eram la 7 jumate în faţa Kristalului şi era coadă, nici măcar nu dăduseră drumul. Am intrat pe la 8, la intrare percheziţie corporală şi nişte glume de tot căcatul datorate dragilor angajaţi de la club, care mai aveau puţin şi te luau la bătaie. Bon, am intrat, ca de obicei, no booze că deh, eşti la şcoală, nu la club. Ne+am aşezat frumos, am văzut câte puţin din miss şi mister, toată lumea era fericită, chiar dacă în timpul probei de karaoke DJ+ii îşi băteau joc de ăştia mici. Iată o imagine semnificativă: Despot astupându+şi urechile în timp ce ăia micii cântau:abcd0016

Seamănă cu Megastar, nu :P? Da, oricum, după asta a venit VdV, foarte tare, până când un deştept l+a lăsat pe Despot fără voce. Cânta el acolo frumos, şi deodată, s+a făcut linişte. La care Adi s+a lăsat pe spate, se uita la tipu de la sunet😄. Aici putea să plece şi nu l+aş fi condamnat.

Oricum, după asta s’a continuat cu miss şi mister, nu contează cine a ieşit, nu m+a interesat, eu stăteam în hol la club[că nu ai voie să ieşi] şi vorbeam. Când deodată, îl văd pe un angajat de+al lor că se ia de un tip al cărei prietenă stătea cu capul în poala lui. Nu am văzut clar schimbul de replici, cert e că angajatu i+a dat o palmă tipului şi voia să îi mai dea, tipu s+a ridicat, a vrut să se ia la bătaie, mai săriseră mulţi pentru el, şi ca să îl ţină,şi mai veniseră şi gorile de la club. Bine că nu s+a ajuns la mai rău. La final, ca de obicei, au stins luminile şi haipa.

În final, un deget angajaţilor Kristalului din seara aia.

Wiz out.

7 thoughts on “Bal Boboc Vianu 2008 – Fiasco”

  1. a da ? pai inseamna ca ai fost la chiar putine chestii . daca a fost asa fiasco mai bine il organizai tu . adevarat angajatii de la kristal sunt niste jegosi , dar pariu ca habar n-ai de ce sunt asa . probabil nu stii ce facusera cei din centrala cu o seara inainte . deci zic ca nu comentam pana nu stim ce se intampla in jurul nostru , ca deh asa mi se pare normal .
    asta ca prim punct .
    si doi mie una mi-a placut . asta pentru ca daca stii sa te distrezi poti s-o faci , nu te tine nimeni . si sa fim seriosi . isi baga despot un deget in cur ca aia cantau nu stiu cum . cred ca toata lumea s-a simtit bine si pana si cei de la club au zis ca e cel mai frumos bal de pana acum ca atmosfera . si intamplari gen a cazut sunetul nu se aude vocea in monitor calumea nu era vina organizatorilor a fost vina altcuiva . deci repet . mai bine taceai si filosof ramaneai .
    la anu poate faci tu balul si cauti tu sponsori . pupic si la mai multe posturi

  2. nu prea intereseaza pe cei 500 sau cai erau de oameni…ce probleme erau cu centrala etc!aia chiar s-au purtat k naiba cu toata lumea!si…eh…astia mai saraci asa…saracii..au baut apa de la baie…k la bar era prea scumpa!dar dincolo de toate…ca artist…inainte de un concert sa auzi toate chestiile alea…e nasol…pt k iti faci urechile praf!asta e adevarul!au fost cu bun simt!…cat de distrat….da te distrezi oriunde!….dak nu vin jandarmii sa te ia la bataie:)

  3. nu erati de mana cu angajatii de la kristal si nu cred ca va luau aia daca dansati pe scena sa va bata . in fine daca stii sa te distrezi te distrezi si cu asta am terminat . daca unii nu stiu e treaba lor🙂

  4. distractie nu inseamna doar dans:)… si nu cred k era cineva kre sa reziste 6 ore sa stea doar pe ringul de dans:->…mai te duceai si tu sa inspiri un fum de tigara ceva pe hol:)).l…si acolo..interveneau problemele:->kt de distrat…eu n-am zis k nu m-am distrat:)

  5. pe hol ? am fost si pe hol si pe majoritatea am vazut ca veneau cei de la kristal si ii rugau sa stinga tigara . eh fum era peste tot ,ce voiai ? o baie cu spuma si lumanari ? distractie inseamna sa te simti bine si sa uiti de cacaturi gen jandarmii vai ia cazut sunetu nu stiu cui . inseamna atmosfera placuta . si asta a fost la bal cu siguranta

  6. Draga mea, din categoria “ah, ah, fute-ma cu japca” cand apare jandarmu’ sa-ti care pulane in spinare, esti foarte chinchi daca spui ca te simti bine. Si atmosfera e extraordinar placuta cand sunetistu’ isi insereaza anumite apendice si-ti taie glasul cand iti e lumea mai draga. Sa te distrezi nu inseamna sa accepti ca lemmingul toate cacaturile care ti se baga pe gat. Pwp d00lcik si la mai mult hate-mail.

  7. dragul meu , ai cam ratat subiectu . nu vorbeam de atmosfera pe care a simtit-o domnul despot . vorbeam de atmosfera pe care au simtit-o oamenii in general . nu cred ca ai cantat tu in seara aia si nu cred ca ti-ai luat tu `pulane in spinare` de la nenea jandarmul si daca le-ai luat probabil a avut un motiv nenea ala .
    si sa te distrezi nu inseamna sa privesti numai aspectele negative dragule . hai pupic . daca unii au stat in toaleta cu materiale de inspiratie proasta e problema lor
    aviz amatorilor .
    pwp d00lc!k si tie si mai vorbim

Leave a Reply

