Hot niuz

Stire

Aşa, deci ultima ştire este că Marian Drăgulescu, campionul nostru olimpic şi+a desfigurat soţia după aplicarea unor lovituri de picior.

Cum îmi imaginez eu scenariul respectiv. Marian stătea pe canapea, se uita la meci, să zicem. Îşi cheamă soţia şi îi spune: ”Femeie[ca să îmi citez un coleg]! Adu+mi multivitaminele din frigider.” Nevasta, indignată, îi spune : ” Nu vezi mă că am grijă de ăia micii? Du+te singur şi ia+ţi!” La care Marian, se ridică, se duce până la pătuţul copilului, şi începe o rutină la calul cu mânere folosind pătuţul pe post de cal, timp în care îi aplică câteva picioare FIX ÎN OCHI după care se duce la frigider şi îşi ia multivitaminele.

Sincer, este un mare poo poo ca un campion mondial şi olimpic, un om care a reprezentat ţara în toată lumea să fie înjosit de tipa asta care are faţă de o tipă care nu de mult mulgea vacile la câmp.

Pe scurt, ruşine ţie, tipo, şi mass mediei pentru că a continuat şarada asta. Pentru mine a fost campion, şi încă mai este.

Wiz out.

Leave a Reply

