Rezoluţii după vară

Americanii’s de vină.

 De ce? Cine dă tonul în legătură cu tot ce e la modă. Cine a adus McDonaldu/KFC/Burger King în România? Cine a adus molurile în România? Cine a venit cu ideea reality showurilor? Cine a atacat WTCu? Cine ne+a trimis în Iraq, Afganistan sau alte ţări? Cine a insitat să intrăm în NATO, ONU, poate chiar si [m]UE? Cine ne spune ce şi cum să facem lucrurile?
Americanii. Cine sunt proşti pentru că chiar ascultă de ei? NOI, românii, naţie de oameni deştepţi da cu un instinct de turmă prea predominant.

 Vara a venit, a trecut, ca prin neştire. Nici nu mi+am dat seama că într+adevăr a fost vară sau cine ştie ce vacanţă. Am simţit căldura, asta da. Şi duhoarea celor mai nespălaţi decât majoritatea cu telefoane date tare puse prin autobuze să vadă toţi duşmanii că ei e jmekeri. Am făcut 2 filme cu poze de prin orăşelu nostru drag, da în afară de asta, nu prea am alte realizări palpabile din vară, în afară de un gol în buzunare, şi nu doar de vreo 500 de mii cât au costat filmele cu tot cu printat. A, şi o brăţară la mână, da aia e din septembrie.

 Stau şi revizuiesc toată vara, şi descopăr lucruri noi, lucruri pe care poate le ştiam dar nu le+am conştientizat. Primul ar fi fenomenul de ”prieten de vară”, numele spunând tot aici. Sunt acei oameni pe care îi cunoşti pe la diverse ocazii, prin diverse excursii şi cu care vă înţelegeţi destul de bine. În timp, peste vară vă vedeţi, vă distraţi, vorbiţi, vă aveţi super ok, până vine toamna. După aia poate vorbiţi de câteva ori pe mess, nu mai ieşiţi împreună că sunteţi ocupaţi cu alte chestii, şi dupa câteva luni a rămas doar un nume în listă. În mare, dacă aveţi un prieten şi vreţi să vedeţi dacă întradevăr e un prieten adevărat, aşteptaţi să aveţi o vară împreună, şi 1 lună după. Cred că înţelegeţi ce zic.

 Al doilea fenomen ar fi realizarea a cât de uşor se duc banii în lumea de azi. Stai, lucrezi 1 lună, două, după care toţi banii se duc în maxim 2 săptămâni, şi dacă s+ar duce pe ieşiri din oraş, undeva la munte, la mare ar fi bine, dar de cele mai multe ori se duc pe nimicuri, un suc, un sendviş, lucruri pe care nu le realizezi decât atunci când nu mai ai cu ce să le plăteşti.

 Ultimul lucru pe ziua de azi, că văd că vă plictisiţi citind, ar fi trecerea prea rapidă a timpului. Îmi amintesc parcă cum mă întreba omu care vinde sifoane pe stradă dacă am nceput vacanţa şi îi spuneam că de 2 zile. Îmi amintesc de parcă ar fi fost ieri. Şi aşa şi o simt. Vara asta a fost una a experienţelor, a încercărilor şi în mare a eşecurilor pentru mine. Dar tot mă simt bine, pentru că am învăţat unde am greşit şi ştiu să am grijă data viitoare.

 Cu astea spuse, probabil că va mai exista un capitol aici, dar altă dată. Tot aud că vine sfârşitul lumii cu experimentele lor fanatice, aşa că vă urez clasicul: ”Vă iubesc pe toţi” dacă va fi să murim.

 Wiz out.

One thought on “Rezoluţii după vară”

Leave a Reply

