Back again

Mda, deci tocmai m+am întors din poate cea mai proastă perioadă a vieţii mele. Am fost în tabără la Băişoara, undeva lângă Cluj, zonă foarte frumoasă de altfel.
Deci, de ce a fost atât de prost? Păi, în primul rând, vremea a fost proastă, nu au fost decât două zile din 9 în care să nu plouă, şi alea au fost ultimele.
Mi+au luxat din nou enunchiul, asta e, se mai întâmplă, nu zic mai multe ca să nu pară că mă plâng din cauza asta. Oricum e drăguţ să îţi muţi singur rotula dintr+o parte în cealaltă a piciorului în timp ce se uită lumea uimită la tine. Oricum, nu asta a fost problema. Problema a fost din nou indiferenţa oamenilor, ca deobicei. Dacă nu îţi iese un os din picior, nu ai prea multe probleme, poţi să mai stai. Gata, gata, să nu mă mai iau de ei. Goosfrabba…
Deci, ideea e următoarea, cât timp eşti sănătos e foarte tare, te plimbi, e frumos, iei o bere[!fără alcool], culegi fragi, everybody’s happy.
Daca nu esti sănătos[fizic] nu prea ai altceva mai bun de făcut decât să stai să scrii sau să citeşti, sau să stai la taclale.
Deci, dupa 16[aproape] de viaţă, am ajuns şi eu în sfârşit, să urăsc omul. Ca şi concepţie şi în majoritatea lui. Oricând sunt cazuri care merită să confirme regula, aici le mulţumesc celor care chiar m+au ajutat🙂 Merci🙂

Wiz out.

One thought on “Back again”

Leave a Reply

