Gânduri

Ce naiba căutăm noi aici? Ce caut eu aici? Stau şi privesc masele, ce fac masele, ascultă manele and shit, se îmbracă de la Buci şi alte tâmpenii. Şi pe deasupra mai şi dau pe afară de prostie. Încerc să fiu diferit. Mă îmbrac comfortabil cum îmi place mie, nu cum e ultima tendinţă în modă, ascult ce muzică vreau eu, mai puţin ce am menţionat mai sus. De ce? Pentru că mi se pare o lipsă de cultură respectivul gen muzical. De ce ascult ce ascult? Pentru că îmi place, îmi reprezintă propriile idei şi concepţii asupra lumii sau pur şi simplu pentru că mă p’ot descărca indirect prin intermediul melodiilor respective, fără să ţip, să sparg, să rup chestii, etc. Spun că sunt diferit, că nu mai ”stau în sos”. Dar oare aşa e? Oare ferindu+mă să ajung în sosul pe care îl credeam eu sos, nu cumva am intrat într+un ALT sos, sosul celor care fac ce vor. Spun fac ce vor, dar de fapt, sunt conştient că nu prea fac ce vreau, sau ce vor. Un exemplu este cel al chitariştilor, din postul anterior. Stau până târziu, mă cert cu ai mei. De ce? Pentru că aşa pot să arăt cine sunt. Oare chiar ăsta e adevărul? Sau doar încerc să demonstrez ceva altcuiva decât mine, să le arăt ce jmeker sunt eu că mă cert cu ai mei. De ce? Pentru că aşa fac şi ei, pentru că aşa cică ne arătăm personalitatea. Dar ce este personalitatea? Este un cuvânt, la fel ca bloc, copac, om. Noi nu ştim exact ce sunt, dar le folosim. Ciudat, nu? Ce lume ciudată…

Sunt curios cine o să citească tot, şi chiar o să înţeleagă ce am vrut să spun…

Wiz out.

5 thoughts on “Gânduri”

  1. da..m-am gandit si eu la asta.intr-un fel cred ca toti suntem in aceeasi oala..chiar daca vrem sa iesim din ea ne alunecam pe margini si cadem inapoi

Leave a Reply

