Jandarmii cu bilet

Mda, deci mai nou organele nu trwebuie să plătească pentru bilet sau cartelă de metrou. De ce? Că aşa vor ei. Cum am aflat asta?

Intram la metrou la Unirii, ca orice om normal, cu cartelă. Am intrat eu, am văzut lângă mine 3 jandarmi care săreau ca idioţii chestiile alea de intrare. Am rămas😐 I+a luat o tanti de acolo că de ce nu au plătit bilet, mai mult în derâdere, şi eu au râs şi au continuat să meargă ca proştii, s+au dus la McDonalţ.

Cum să ai încredere în specimenele astea că îşi fac datoria dacă nici măcar un amărât de 22 de mii nu pot să plătească? Sau stai, dom’ne, că nu au salariu destul de mare. Nu+i nimic, au şpăgi, că, de, alea nu e impozitate, da nu ştie nimeni de ele. De fapt, ştie toată lumea.

Cum ziceam în viaţa reală mai devreme, România e o glumă [la fel zice şi un tip pe care îl cunosc eu]

Wiz out.

One thought on “Jandarmii cu bilet”

Leave a Reply

