Voltaj – Prea scurtă

Viata-i mult prea scurta
Nu privi in urma
Viata-i mult prea scurta
Ca s-o dormi

Nu-mi pasa orice-ar spune
Nu au cum sa ma schimbe
Am fost si sus
Am fost si jos
Si dupa-o zi cu ploaie
Vine o zi cu soare
Traiesc cum vreau
Sunt norocos

Viata-i mult prea scurta
Nu privi in urma
Viata-i mult prea scurta
Ca s-o dormi


Viata-i mult prea scurta
Nu privi in urma
Viata-i mult prea scurta
Ca s-o dormi


Ia orice zi cand vine
Si fa la fel ca mine
Am fost si jos
Am fost si sus
Caut ceva in viata
Sa ma aduca-n fata
Trăiesc cum vreau
Spun ce-am de spus

Viata-i mult prea scurta
Nu privi in urma
Viata-i mult prea scurta
Ca s-o dormi…

Încă o melodie Voltaj pe care o pun pe blog. Nu ştiu de ce, dar chiar sunt  reprezentative pentrufelul în care gândesc eu. Ce vrea cântecul ăsta să zică… Ei bine, cred că fiecare vom înţelege ceva diferit din el, dar să vă spun ce am înţeles eu. Am înţeles că trebuie să trebuie să îţi trăieşti viaţa la maxim, să îţi asumi riscuri, pentru că dacă vei fi o momâie toată viaţa, când vei muri, cu ce vei rămâne? Vai, mi+am petrecut xyz ani din viaţă într+un cub ascultând ordinele unui şef gras şi incompetent.

Nu aşa ar trebui viaţa să fie trăită, asumă+ţi riscuri, fă ce îţi place chiar dacă mai târziu vei suferi consecinţele. Fuck’em! Te+ai distrat!

Îţi vine să ieşi afară şi să ţipi în gura mare? Fă+o! E viaţa ta, bucură+te de ea😉

Wiz out

Leave a Reply

