Cireşarii partea a 2a

De ce partea a doua? Pentru că data trecută nu am avut prea mult timp pentru post şi pentru explicaţii. Cum am mai spus, sunt cărţi care mi+au marcat copilăria, nu neapărat prin povestea dinăuntrul cărţilor, ci prin faptul că m+am identificat printre personajele cărţii:

– Victor – Creierul

– Ursu – Cel viteaz dar sensibil

– Dan – Măscariciul

– Lucia – al doilea creier, de asemenea o fată foarte frumoasă

– Maria – Sora lui Tic, adolescenta tipică

– Ionel – Membru esenţial al grupului

– Tic – Cel mai mic şi poate cel mai perspicace

Probabil vă întrebţi cu care dintre ei m+am identificat. Păi sincer, cu toţi, într+o mai mică sau mai mare măsură, iar aventurile lor… Oh, aventurile. Nu cred că am citit o carte care să îmi facă inima să tresară aşa.

M+am bucurat împreună cu ei, am râs împreună cu ei, am plâns împreună cu ei. Sentimentele din carte sunt atât de autentice, poate de aceeai mereu ştii că sunt reale.

Cam atât despre Cireşarii, mai am de spus că sunt 5 volume, dar toate merită citite, pentru că sunt speciale. Cel puţin pentru mine au fost.

Wiz out.

Leave a Reply

