Oameni cu suflet[Controlorii ep. 9]

Veneam într+o seară de undeva. Eram ca deobicei în 300. De data asta s+au urcat cele 3 femei+bărbat la Miciurin. Controlează ele,îmi mulţumesc pentru că le+am dat abonamentul, şi o prind pe o tipă.

Aia începe ca proasta să facă scandal, că ce, că ea nu plăteşte, nu sunt sigur dacă nu cumva le+a şi înjurat. Ne apropiem de ultima staţie, mă duc srpe uşă şi mă postez lânga şefa lor, aia cu aparat.

Atunci s+a întâmplat ceva ciudat. O tanti, pe la 30+40 de ani, s+a luat de ea, că nu vede că poate tipa nu are bani, că de ce nu o lasă în pace, că poate tipa e oropsită, etc, etc, printre care şi faptul că ei nu se iau de golani şi de oameni de genu[aici am vrut să o contrazic]. Mă rog, într+un final, controloarea i+a dat replică: ”Dacă ştia cum să vorbească scăpa.”

Aşa că, aviz: De acum încolo vorbiţi frumos cu controlorii dacă nu aveţi bilet, şi inventaţi orice scuză, numai fiţi politicoşi, şi aparent totul va fi bine🙂

Poză cu controloarea şefă:

Wiz out.

3 thoughts on “Oameni cu suflet[Controlorii ep. 9]”

Leave a Reply

