Hellgate: London

Site oficial

Ok, un joculeţ destul de aşteptat de lumea gameristică, inclusiv de mine, pentru că a fost creat de mulţi din cei care au creat Diablo 1 şi 2,inclusiv expansionul. Diablo, după mine e unulş din cele mai bune RPGuri existente.

Aşa că aveam la ce să ne aşteptăm. Înainte de apariţie, când ştiam doar câteva lucruri din care, cum spunea unul din fansiteurile Diablo 3, ar putea fi cel mai apropiat lucru de Diablo 3 din viitorul apropiat.

Aşa că am aşteptat. A ieşit demo+ul. Poc pe Xfire să îl iau. L+am instalat, i+am dat drumul, acelaşi aspect ca şi D2, numai că epoca schimbată, alţi monştri, nu prea are story line, şi nici feelingul lui Diablo. Mă rog, omor tot ce mă lasă demo+ul, şi pun mâna pe jocul full.😐

După părerea mea, seamănă prea mult cu VoV, şi este prea linear, nu are dinamică, nu are mai nimic, story line cam pauză, arme de distrugere în masă, dar nimic altceva, nimic dinamism. Tot jocul e cam aşa: Omoară x monştrii; adu y d+alea, ocazional adu ceva ca să treci mai departe în altă arie, dar tot aşa, numai cu numere.

Povestea oamenilor, povestea T_T Dezamăgit total.

Wiz out.

2 thoughts on “Hellgate: London”

Leave a Reply

