Cireşarii – Constantin Chiriţă

Cărţile care mi+au marcat copilăria, împreună cu Harry Potter. Deşi sunt scrise acum ceva timp, eu le+am citit cu un foarte mare entuziasm, şi chiar am crezut în ele, în verosimilitatea lor, şi încă mai cred, cel puţin în anumite părţi.

Pentru cei care nu le+au citit, ce sunt? Sunt 5 cărţi, care povestesc aventurile a 5 copii aflaţi la vârsta adolescenţei. Aventurile lor destul de fantastice în ansamblu, dar care pot fi foarte reale, aventur din care face parte şi dragostea.

Fiecare din cărţi este stand+alone, dar este cel mai bine să le citiţi în ordine. Sunt pline de neprevăzut şi de logică. Ceva minunat pentru oricine la orice vârstă, dar mai ales la adolescenţă. Nu+i credeţi pe ceilalţi, Cireşarii chiar există!

Wiz out.

4 thoughts on “Cireşarii – Constantin Chiriţă”

  1. eu am citit toate volumele si sunt suuupeeer incantata d ele!!in timp ce le-am citit nu ma puteam dezlipid ele!!nu credeam k exista niste carti asa de frumoase si interesante!dar am si eu niste intrebari…Ciresarii,adika cei 5,au existat vreodata sau sunt doar imaginatia autorului??chiar as vrea sa aflu mai multe despre ei deoarece m-au fascinat!!!!!pls lasatimi un mesaj sau un mass p kiss_for_roxy94 sau aici p site!!va poop

    1. Candva demult imi doream si eu sa fie reale personajele.Mai ales dupa ce am citit Teroarea alba[dupa parerea mea,cea mai frumoasa dintre toate cinci volumele].Am stat ore in sir aplecat peste harti imaginandu-mi care ar putea fi oraselul ciresarilor,sau macar orasul tanagralelor.As fi vrut sa-ti pot spune ca sunt reali.
      Intre timp am uitat cu totul despre ce era vorba.
      Doar copilarii si nostalgii…de la un om obosit care nu are somn si timp.

      1. Robert, de ce nu ai lăsat şi un contact? Mie ultima mi-a plăcut, motiv subiectiv, marea. O să închei aici comentariul🙂 Mulţumesc pentru răspuns

  2. sunt cartile mele preferate dar am observat o mica greseala:sunt 6 ciresari la varsta adolesceantei Lucia,Ursu,Maria,Victor,Ionel si Dan + Tic care trece in adolescenta la finalul cartii a doua.eu cred ca ar trebui considerati ciresari si Tombi,Laura,Ioana,Atena,Tiberiu,chiar si baiatul cu care vine Laura la mare in ultimul volumul.nu-mi mai amintesc cum il cheama.si eu participa la anumite aventuri si eu cred ca si ei sunt ciresari si cititorii🙂

Leave a Reply

