Domnişoara Christina

null
De Mircea Eliade. Prima oară când am auzit de cartea asta m+am gândit că este o altă poveste de dragoste care se sfârşeşte prin happy+end. Dar m+am înşelat. După ce am aflat că este o carte horror/suspans, mi+a atras mai mult atenţia.

Asta până să intru în posesia ei. Când m+am apucat să o citesc, am observat că deşi este o lectură destul de uşoară, totuşi este una din cele mai captivante cărţi pe care le+am citit, una care te ţine cu sufletul la gură pe tot parcursul acţiunii şi care are un final neaşteptat.

Şi da, până la urmă este un roman de dragoste, sau nuvelă chiar, dar nu este în niciun caz obişnuit. Este povestea unui pictor român, Egor, care se duce în vizită la ţară, la o moşie, pentru a+şi lega mai bine prietenia cu Sanda, o fată care stătea la conacul respectiv, şi pe care o cunoscuse în Bucureşti, sub pretextul că va picta mai bine.

Acolo el se întâlneşte cu un arheolog venit pentru a face săpături în dealurile de lângă conac, şi care speră că va găsi lucruri foarte vechi.

Cei 2, împreună cu Sanda, Simina[sora Sandei] şi Doamna Moscu[mama lor] vor fi angrenaţi într+o serie de evenimente paranormale legate de o fostă proprietăreasă a conacului, Domnişoara Christina, care a fost ucisă cu sânge rece de către bărbatul ei, şi acum căuta un suflet care să o aline.

Restul, vă las pe voi să îl descoperiţi.

Wiz out

One thought on “Domnişoara Christina”

  1. ii cea mai ok din eliadienele citite( nu ca ar fi tare multe: 3).. dar nu. nu-mi place eliade, nu-mi place ca am fo nevoita sa o citesc, nu-mi place ca am dat teza din ea..
    ma gandeam ca vrei sa stii:))

Leave a Reply

