Cuvinte

De multe ori am vrut să scriu despre acest fenomen, dar m+am abţinut. Până azi, când în sfârşit am clacat. Îmi venea să mă dau cu capu de masă!!!

Poate că unii v+aţi dat seama că vorbesc despre vocabularul prea torturat de către userii de haicinci.

Poate că ar trebui să scoatem un nou dicţionar doar cu cuvinte d+astea, şi cu explicaţii, pe care să le poată înţelege şi oamneii normali ca mine.

Iată doar câteva exemple de noi cuvinte[care se numesc neologisme, pentru cei ce nu ştiu]:

– sh
– thuamne
– mumos
– gragute
– frumy
– pumoase
– dol
– ereai
– pgintzesa[încercaţi să prononţaţi]
– tgompetik
– mancaiasi
– laidy
– poe[mine]
– rokia
– iubezc

Şi astea sunt luate doar de pe 1 profil, destul de cuminţel. Cred că dicţionarul ar fi mai mare ca DEXu. Incultura românească…

Wiz out

2 thoughts on “Cuvinte”

  1. asta inseamna sa fii smecher:))…iti dai seama ce grad ridicat de inteligenta?:-O…isi compun propriul limbaj!…una e sa te rasefti uneori!si totusi…astea sunt prea de tot:-??

  2. forte cool schimbarile as vrea sa fie mai mult pentru sa le intelegem raepede dar trebuie sa recunoastem ce sun cam greu de pronuntat

Leave a Reply

