Confesiunile unui controlor[Controlorii episodul 8]

Da, ştiu că A.F. va recunoaşte titlul, dar este unul foarte sugestiv pentru episodul de azi.

Din nou mp duceam azi la şcoală[asta ca să vedeţi ce băiat silitor sunt XD] şi pe cine văd în staţie? Pe gaşca noastră de cartier, cei 3 tipi, aşteptau şi ei în staţie. Bineînţeles, când i+am văzut m+a pufnit râsu, la gândul că voi scrie un alt episod. Mă duc în staţie, se uitau ăia cam ciudat la mine că rânjeam, dar au trecut peste, în 10 sec a venit şi 300+le, şi ne+am urcat cu tonţii, eu pe la mijloc împreună cu ăla micu cu aparat, şi m+am postat în faţa unei ferestre, el în faţa mea, da cu spatele.

Se închid uşile, blochează ăştia aparatele, ne controlează, eu m+am sincronizat cu ăla micu la scos de legitimaţii, el aia de controlor[apropo, e CONTROLOR 866 tipu] eu aia de abonat, eu am fost mai rapid, a rămas un pic surprins tipu, dar mă rog, totul bine şi frumos🙂

Se mai urcă la a doua staţie, ei nu au coborât, vreo 10 pers printre care 2 tipe, bineânţeles, ele au fost cele controlate, una a luat un bilet de la cealaltă, dar au scăpat fără amendă. Între timp tipu cu căciulă din poza cu cei trei[care tot aceiaşi căciulă o avea, ca să se recunoască între ei presupun] a prins o tanti că nu avea abonament,şi scria de zor la amendă, iar al treilea s+a pus pe un scaun lângă fereastra me, şi discuta cu ăla micu.

De aici devine interesant. Conversaţie reprodusă din minte:

Ăla Micu: […] Mă, ce zi proastă azi, abia 500…[părea dezamăgit]

Ăla de pe scaun: Da mă, ai dreptate. Eu ţi+am zis să venim mai târziu, da’ tu nimic!

Ă.M.: Mă, asta e, mai încolo…

Ă.S.: Da. Noi acum coborâm şi luăm 41 şi mergem la Agronomie, că trebuie să îmi iau #########[nu am auzit ce a zis :(]

Ă.M.: Bine mă.

End of convo.

Şi într+adevăr, au coborât la Miciurin, împreună cu tipa amendată, şi cred că au luat 41+u. Îmi pare rău că nu am auzit ce voia ăla să ia.

Better luck next time.

Wiz out.

2 thoughts on “Confesiunile unui controlor[Controlorii episodul 8]”

Leave a Reply

