Red Violin[Vioara roşie]


Acesta este filmul pe care l+am ales pentru a deschide secţiunea de Filme de Vineri.

Este cel mai recent film pe care l+am văzut, şi este unul din cele mai bune pe care le+am văzut. De ce l+am ales pe el? Pentru că mi+a plăcut în mod deosebit, şi pentru că vioara… ei bine, asta e pentru cei ce ştiu😛

Despre ce este filmul? Este povestea unei viori, roşii cum îi spune numele, de când a fost făurită de către lutierul[tipul care face instrumente] ei pentru fiul său, până în prezent, li cum ea a supravieţuit prin timpurile în care arta, mai ales cea muzicală, era interzisă, cel puţin în anumite părţi ale lumii.

Trebuie spus că povestea, cel puţin din câte am înţeles eu, este ficţională, iar în film, cel care a creat vioara era mai bun decât Antonio Stradivari[pentru cei care nu ştiţi cine e, use google] iar această vioară roşie era cea mai bună creaţie a lui.

Pentru a vedea aventura viorii, vă sfătuiesc să vedeţi filmul. Deşi este o dramă, sau un thriller, este excelent realizat, iar coloana sonoră este asigurată de Joshua Bell.

Wiz out.

2 thoughts on “Red Violin[Vioara roşie]”

Leave a Reply

