Controlator [Controlorii episodul 6]

De două ori în aceiaşi zi. Da, ep 5 şi 6 sunt bazate pe întâplări petrcute în aceiaşi zi. 5 dimineaţa, şi ăsta seara.

Veneam de la şcoală cu un coleg, în deja binecunoscutul 20. 20+u plin, bineînţeles, şi se urcă 3 tanti în tramvai, cu o staţie înainte de postul lor de la capăt.

Se urcă pe la mijloc, unde era plin de puştani, vreo 10+15. Scoate ia legitimaţia, şi îi ia la rând: tu, tu, tu, tu, tu, tu, tu, tu. Ziceai că e la tir tanti aia. Eu şi colegul meu stăteam liniştiţi la burduf, şi ne uitam la tanti. Bineînţeles, colegul meu a trebuit să îşi scoată abonamentul de vreo 3 ori, că tot nu ne+a controlat.

A prins+o pe o tipă, de data asta din fericire tipa avea cam 30 de ani, şi au coborât la aceiaşi staţie cu mine, toate 4[cu tot cu tipă]. Din păcate chiar i+au dat amendă, dar asta e, măcar are peste 25 de ani:)

Iată o poză cu ”Controlator”:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wiz out.

P.S.: E tipa cu bască😉

2 thoughts on “Controlator [Controlorii episodul 6]”

  1. m-a prins şi pe mine controloru’ sâmbătă, pe la 11:30 în 381. a venit exact la mine şi mi-a cerut biletu’.. i-am dat abonamentu’ şi n-a zis nimic… mi-a plăcut că mi-a zis dumneavoastră. sunt sigur că dacă nu aveam abonament mă lua… :))

Leave a Reply

