Behind enemy lines[Controlorii episodul 5]

O nouă zi, alţi controlori care vin după mine, dar de data asta s+au mutat şi vin cam pe oriunde m+aş duce. Bineînţeles, nu scapă prileju nici în cartier, dar acum s+au răspândit.

Mergeam cu  300+le spre piaţa romană, ca orice alt om, aveam un pic de treabă pe acolo. Se urcă o tanti nouă, semn că au început să îşi mărească efectivul. Ea se urcă pe la uşa din mijloc, eu stăteam pe scaun lângă uşa din spate.

Se deplasează tipa respectivă până lângă mine, îşi scoate cu greu legitimaţia  de sub geacă, se chinuieşi mi+o arată, eu stând pe scaunul de la fereastră. Lângă mine erau un tip şi o tipă, logodiţi sau căsătoriţi probabil, oricum, scot ei biletele taxate de acum 3 staţii, le arată, tipa nici măcar nu le vede, ea se chinuia să îmi arate mie legitimaţia. I+am dat abonamentu, l+a verificat, a văzut că totul era în regulă, s+a îndreptat spre uşă. La care ăia de lângă mine: uita+ţi+le şi pe ale noastre.

Controloarea, ca şi trezită din somn, face ”a, da, ok, v+am văzut când aşi taxat, având în vedere că ea se urcase la staţia precedentă.

Tipa coboară, la care ăştia: ”cred că nici nu o durea de noi”

Controlorilor, MATURIZAŢI+VĂ!!! Nu există numai copii fără abonament pe pământ!

Wiz out.

2 thoughts on “Behind enemy lines[Controlorii episodul 5]”

Leave a Reply

