Rezultatele

În urma deliberărilor multe şi grele pe care le+am avut au şi persoana mea, am ajuns la concluzia că romanul va rămâne la mine în computer, controlorii îsi vor contiuna serialul, jocul va fi descris în ziua de marţi.

Noi anunţuri:

Voi scrie părerea mea despre o carte pe care am citit+o, sau voi face o colaborare pentru această rubrică, în fiecare vineri.

Luni este ziua în care voi scrie ce cred despre una din melodiile pe care le+am ascultat.

Şi, în final, duminică voi scrie o poezie, made by me and copyrighted with the help of Deviant Art, aşa că nu vă gândiţi că o să puteţi să copiaţi.

De asemenea, duminica asta o să puteţi să îmi găsiţi unul din posturi pe blogul lui A.F.

Şi cam atât pt azi, Wiz out.

One thought on “Rezultatele”

Leave a Reply

