Un nou Început

La fel ca un tip cu care se mai cunoaşte lumea, am făcut blogul meu, am postat în el, am pus poze şi tot ce vedeţi pe aici. După aia m+am odihnit. Acum a venit timpul pentru ceva nou, şi vă vreau părerea, pentru că voi sunteţi judecătorii finali.

Voi face 3 noi secţiuni.

Prima, şi cea mai importantă, voi face o secţiune pentru a scrie un roman, sau nuvelă, sau ce o fi ea. În primul rând, vă vreau părerea pentru titlu, temă, numele personajelor şi poveste, astfel voi chiar fiind povestitorii. Va fi ceva fantasy, în română sau engleză, voi decideţi, cu un personaj principal. Ce vreau eu de la voi. Să îmi spuneţi într+un comment sau pe mess[wiz_rares] următoarele: Un titlu pentru lucrare, dacă va fi in rom sau eng, un nume pentru personajul principal[băiat sau fată] şi o idee de poveste. Eu le voi alege pe cele care îmi vor place şi voi scrie primul capitol, şi îl voi posta aici, pe blog. După aceea voi iar veţi veni cu nume şi întâmplari noi, şi tot aşa.

A doua categorie nouă va fi una în care voi comenta săptămânal un joc pe care l+am jucat sau pe care îl joc.

A treia va fi una dedicată Serialului cu Controlorii.

Vreau răspunsuri de la voi cu ceea ce credeţi despre lucrurile de mai sus.

Wiz out.

6 thoughts on “Un nou Început”

  1. jocuri…ok….!dar….ai prea multe idei frumoase in capshorul tau….k sa scrii doar atat!ai sentimente!cartea…hmm…e o idee buna sa faci cum ai zis!dar nu ti-ar placea k toate ideile sa-ti apartina tie?:)sa stii k ai relizat tu?:D…oricum…eu te sustin:)

Leave a Reply

