“C” de la Controlor[Episodul 3]

V+am spus că va deveni mai popular decât Elodia acest miniserial marca Wiz and Co. Productions.

Seară frumoasă, ca deobicei. În 300, ca deobicei. La ultima staţie, cine se urcă? Prietenii noştri, contolorii, vreo 7, printre care şi prietenul nostru din postul trecut[ăla cu căciulă, aceiaşi căciulă ca şi în postul trecut] şi iar au început, dar de data asta măcar au controlat tot autobuzu, că doar ajunsese la capăt şi ceilalţi oameni nu aveau ce face decât să stea cu ei.

Deci vine tipu ăla tânăr la noi, şi ne cere abonament/bilet. Îl dau eu, dar ea nu îl avea. În acelaşi timp, lângă noi mai era o tanti cam la 20 de ani, cu o geacă roşie mulată, care arăta foarte mult ca tipele aşa+zise ”call girls”.

Ne opreşte pe noi, ca să îi dea ei amendă, dar pe tipa de mai sus au dat+o jos, chipurile ca să ”îi ia datele”[sau să le ia ea ceva, mă rog].

Şi uite aşa s+a ales ea cu amendă, eu cu o ură mai mare pt neamul lor şi tipa cu încă o amendă plătită în natură, mai devreme sau mai târziu.

Acum, castingul: Eu, Ea, Tipa cu geacă roşie, C1 din postul de mai jos, C2 un tip pitic cu aparat de văzut carduri, C3 un tip pe la 40+50 ani, C4 o tipă la 40 de ani, C5 o tipă la 30 şi ceva de ani, C6 şi C7 erau jos.

Probabil o să vă întrebaţi: Ok, şi când o să termin? Când o să le+o fac, să o păţească şi ei. Cum? Nu ştiu? Când? Oricând.

Până atunci, e V from Vendetta.

Wiz out.

3 thoughts on ““C” de la Controlor[Episodul 3]”

  1. :))…da…eu m-am ales cu amenda!Tipii s-au ales cu tipa aia:)))!!!si statul cu inca o amenda….pe care BINEINTELES k nu o sa-o platesc!Nush de ce,nu gandesc corect dar nu vreau sa o platesc!O sa ajung pe la 25 de ani sa am un cazier…;))

  2. hai meeey:)))))…….:)))))….iti dai seama cum ar fi peste cativa ani sa nu am voie s amai ies din tara pt ca am comis infractiuni!si o sa intreb:CE INFRACTIUNI?>???????…pai erau 2 amenzi neplatite la Ratb=))))))))

Leave a Reply

