Scuze

Acest post este pentru a îmi cere scuze faţă de cei pe care i+am jignit,direct sau indirect, cu postul anterior, printre care se află şi rude de ale mele.

Am fost prost pentru că am generalizat atunci când am spus: ţigani.  Nu mă refeream la TOŢI oamenii de etnie rromă, mă refeream la acea sub+rasă care face, ascultă şi trăieşte după îndemnurile manelelor, care preferă să fure în loc să muncească pentru că este mai uşor, acei oameni pe care îi vezi la volanul unei maşini pe care au furat+o, direct sau indirect, o maşină pe care tu nu ai putea să ţi+o cumperi nici în 10 ani, dar pe care respectivul a luat+o în câteva zile/săptămâni de studiat teritoriul şi câteva minute de furt. Acelaşi care te calcă pe intersecţie deşi tu treceai pe verde şi scapă deoarece “are pile” şi nimeni nu îndrăzneşte să se lege de el pentru că are Clanu’ în spate.

NU MĂ REFEREAM LA ACEI OAMENI CARE MUNCESC CINSTIT ŞI SUNT CINSTIŢI. S+a înţeles altceva şi pentru asta îmi cer scuze.

Mea culpa.

Wiz out.

4 thoughts on “Scuze”

  1. Hm… let me see, pai sunt si nu sunt oameni de genul asta, pana la urma traim cu ei murim cu ei, nu sunt nici pentru dar nici impotriva, sunt neutra in ceea ce priveste aceasta problema. My little child frumoase posturi, imi face placere sa le citesc. La mai multe posturi.

  2. Daca ar invata toti oamenii la fel de repede ca tine si ar fi la fel de intelegatori….n-ar mai fi romanii printre cei mai tristi oameni din lume:D…:*:*:*…singura chestie…e ca noi teoretic nu avem voie sa judecam pe nimeni.trebuie sa-i tratam ca pe egali!toti suntem oameni…cu bune si cu rele!

  3. Da nu suntem,dar si aici pot sa-ti aduc 2 vorbe “intelepte”…prima…”intoarce si celalalt obraz”…si a 2-a…”ce tie nu-ti place,altuia nu-i face”:D…si a 2-a e unul din principiile mele in viatza:)

Leave a Reply

