Mic dar al dracu… Măcar în opinia controlorilor de trafic

Era dimineaţă. Soarele strălucea pe cer, păsărelele ciripeau, era o zi minunată… Totul ar fi fost perfect dacă nu trebuia să merg la şcoală. Mama ei de şcoală cu cine a făcut+o. Îmi fac ghiozdanu şi plec. Văd că a plecat un 300, îmi bag picioru, aştept tramvaiul. Vine imediat, mă urc în el. Două staţii, e bine. După care se urcă controlorii, nici nu i+am văzut. Eu stăteam jos. Vine o tipă, mă bate pe umăr: ”Bună ziua, biletele la control vă rog” Mă conformez, îi dau abonamentul, îl ia, vede că totu e ok, înjură printre dinţi[am văzut+o] şi trece mai departe. Ok, vă întrebaţi ce m+a deranjat. Faptul că eu am fost singurul căruia i+au controlat biletul. Nimănui altcuiva. Ce a fost în mintea lor? ”Uite+l şi pe ăsta mai mic, merge la şcoală, nu are bilet. Hai să facem şi noi o şpăguţă mică că nu strică[scuzaţi cacofonia]” E, s+au ars. lasă că iau de la alţii. Aşa că noi, copii, cădem mereu victime. Nu este prima oară când mi se întâmplă asta, şi nici prima oara când văd că îi controlează doar pe ăia mici. Nu tu moşii care merg la piaţă, nu tu puradelu care ciordeşte de la ăla din faţa ta[doar un exemplu].

Aşa că, dacă sunteţi adulţi, daţi şi voi o şpăguţă mică să ne mai scăpaţi şi pe noi, şi dacă sunteţi copii, luaţi+vă abonamente, bilete mere, nu le daţi şansa să vă prindă.

Wiz out

One thought on “Mic dar al dracu… Măcar în opinia controlorilor de trafic”

  1. Wiz… îţi zic, eram odată în 381, şi… nu aveam abonament, am zis da-o dracu că doar n-or veni chiar acuma. îl luasem de la universitate la victoriei (2 statii) şi la romana se urcă unu’. Vine direct la mine: biletele. N-aveam. Mi-a dat amendă sau cum naiba se numeşte. În rest… a mai controlat pe încă o tipă mai tânără şi dupaia au coborât la Victoriei. Deci… lasă că-s mai mici şi mai proşti.

Leave a Reply

