Suntem mândri de voi!

Cum să împiedici aşa ceva? Chiar dacă am dat tot ce am avut mai bun acolo, pe teren, tot nu le+am putut învinge pe femeile+bărbat din Rusia. Da, ne+au bătut. Dar asta nu înseamnă că nu am dat tot ce am avut noi mai bun, pentru că s+a văzut că aşa a fost. Avem nişte jucătoare foarte bune, dar care după un meci atât de obositor ca cel cu Franţa, era de aşteptat să nu putem să le facem faţă. Important este că am dat tot ce am putut.

Aşa că… Bravo fetelor, nici bronzul nu e rău. Un efort admirabil. 30-20 s+a terminat pentru cei care încă nu au aflat.

Wiz out.

One thought on “Suntem mândri de voi!”

  1. mda..e vina celor care au pus meciurile asa inghesuite..si mai ales cand au fost atatea prelungiri pt noi cu franta..era aproape imposibil sa batem cu rusia..imi pare rau ca au ratat atat de mult..nu aia a fost valorea lor..insa o sa mai fie campionate mondiale..si europene..unde sa ne demonstram adevarata valoare..oricum aici e bun un FORZA ROMANIA!!

Leave a Reply

